網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月26日 星期二

張曦雯:為富貴「升呢」解畫!張曦雯:富商係… __,張曦雯,

張曦雯話架新車自己買㗎!「電競女神」張曦雯出席電競活動,她笑指最近忙於工作而冇時間打機,有指她戀上富商,因而升呢購入新車,她笑謂:「我都想知富商係邊個 ...


張曦雯話架新車自己買㗎!


「電競女神」張曦雯出席電競活動,她笑指最近忙於工作而冇時間打機,有指她戀上富商,因而升呢購入新車,她笑謂:「我都想知富商係邊個,車我依家有能力買,唔使其他人買畀我,我唔係一個貪錢嘅人!(你單身?)係,依家單身!」

堅稱單身

有指曦雯生活變得富貴,又去旅行又買車,她笑問:「去旅行有幾富貴啫?」其後指返美國是為了探親,而且旅行貴有貴去,平有平去:「買幾千萬豪宅就話啫,我又有工作,買新車都唔出奇!」再次被記者追問有否拍拖,她直言沒有,至於有沒有人追?她則表示感受不到:「日日都開通宵,如果有得瞓我仲開心過識男仔。(冇時間應付男性?)完全冇,連屋企人返嚟,我同佢哋食飯時間都冇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!