網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月26日 星期二

【古靈精怪估波團】阿根廷告急 八両金:再輸就好冇面 __,八両金,

(路透社/資料圖片)
今日凌晨伊朗VS葡萄牙,古靈精怪估波團嘅黃夏蕙眼光獨到,貼中1:1和波,累計成績,佢同八両金一樣估中兩場波膽。上屆世盃亞軍阿根廷陷出局邊緣,日前喺分組 ...


今日凌晨伊朗VS葡萄牙,古靈精怪估波團嘅黃夏蕙眼光獨到,貼中1:1和波,累計成績,佢同八両金一樣估中兩場波膽。

上屆世盃亞軍阿根廷陷出局邊緣,日前喺分組賽連吞克羅地亞3蛋,豬隊友完全唔掂,教練森柏奧利亂點鴛鴦,美斯又未能發揮球王水準,呢場對決尼日利亞,不容再有失。黃夏蕙話阿根廷聽日凌晨2點對尼日利亞呢場一定要贏,八両金更認為阿根廷會「發威」,打出水準。

尼日利亞VS阿根廷

0:1

黃夏蕙:唔使講嘢,阿根廷背城借一,一定要贏,我睇好阿根廷小勝0:1。

2:3

八両金:阿根廷呢場肯定要發威,再輸就好冇面,佢哋冇可能畀尼日利亞食住,阿根廷要贏佢哋2:3。

1:2

林作:呢次係美斯最後機會,不過阿根廷實力不足嘅問題,經過兩場即無所遁形。佢哋贏仲係會贏到嘅,不過僅僅啦,防守差嘅阿根廷應該要失一球,結果1:2,阿根廷贏一球。

0:1

俄仔Ansheles:我覺得尼日利亞係會輸,佢哋係屬於比較熱同暖嘅地方,而俄羅斯好凍,雖然o依家俄羅斯夏天都係暖,但同尼日利亞比都係凍,球員會受天氣影響表現,我估佢會輸,0:1。

一網睇盡

足動世盃 直擊俄國最前線

https://hk.feature.appledaily.com/worldcup2018/


鍾意就快D Share啦!