網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月26日 星期二

【《深宮計》劇透】胡定欣屈娜姐馬明通姦 黃心穎為救愛郎認罪犧牲 __,心穎,胡定欣,定欣,深宮計,麥當娜,娜姐,周秀娜,馬國明,馬明,黃心穎,

有啲嘢,開咗個頭,就返唔到轉頭,好似《深宮計》胡定欣咁,指使袁文傑燒周秀娜唔死,話咁快又設局屈佢同馬國明私通,最後仲搞到黃心穎為救愛郎而犧牲添。其實馬 ...




有啲嘢,開咗個頭,就返唔到轉頭,好似《深宮計》胡定欣咁,指使袁文傑燒周秀娜唔死,話咁快又設局屈佢同馬國明私通,最後仲搞到黃心穎為救愛郎而犧牲添。

其實馬浚偉都用心良苦㗎喇,臨出宮前送大禮氹定欣開心,再說之以理叫佢同娜姐好好相處,唔好搞搞震,點知轉個頭定欣即刻指使袁文傑氹娜姐去紫蘭湯浸藥浴,話係對身體好有利受孕。娜姐不虞有詐去咗浸,但就喺浸浴期間聽到有宮婢高呼浴堂有刺客,而一向喺附近巡邏開嘅馬明梗係衝入去捉啦。當然刺客就無喇,衣衫不整娜姐就有個,定欣仲話咁快帶埋韓馬利斷正浴堂嘅孤男寡女添。

龍武軍亦搵唔到嗌有刺客嘅宮婢,因為點估到係男人扮嘅呢?而娜姐同馬明「死無對證」難以開脫,逼到心穎BB唯有鎖上手銬認係嗌有刺客嘅宮婢。

鍾意就快D Share啦!