網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月10日 星期日

陳茵媺:陳茵媺唔想做陳豪「太太」 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

唔想演陳豪老婆啫!藝人陳茵媺(Aimee)出席英皇電影《某日某月》謝票活動,透露早前與老公陳豪二人世界觀賞該片,被對方大讚她在片中一場喊戲表現不俗,A ...


唔想演陳豪老婆啫!


藝人陳茵媺(Aimee)出席英皇電影《某日某月》謝票活動,透露早前與老公陳豪二人世界觀賞該片,被對方大讚她在片中一場喊戲表現不俗,Aimee不諱言也滿意該場戲,但認為可以更好,她謂:「我拍嗰時太投入角色,結果情緒爆發,喊到收唔到聲。」

Aimee自言是電影新人,寄望稍後能演多點不同類型角色,問到會否接受演陳豪太太角色?Aimee謂:「咁就唔好睇觀眾想睇啲有幻想嘅嘢,太真就好似真人騷咁。(寧願同另一個男演員拍親熱戲?)劇本需要ok,老公都支持我嘅演藝。(有冇睇番陳豪以前嘅激情戲?)冇,佢可以拍但我唔會睇,因為睇佢錫第二個女仔會唔開心,但我都尊重佢事業空間。(咁即係妓女角色你可以接受?)當然,但都要睇劇本。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!