網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月10日 星期日

蔡少芬:晒大肚相!蔡少芬憶兩女初見面情景 __,蔡少芬,

好Warm!育有2女嘅藝人蔡少芬(Ada),今早喺微博晒出2張同大女「湯圓」一齊影嘅大肚寫真,唔通佢又有咗……?咪住先!原來,呢2張相係Ada佗緊細女 ...


好Warm!


育有2女嘅藝人蔡少芬(Ada),今早喺微博晒出2張同大女「湯圓」一齊影嘅大肚寫真,唔通佢又有咗……?咪住先!原來,呢2張相係Ada佗緊細女「包子」時影嘅,Ada仲留言:「5年前!包子還在肚子裏,我就和湯圓經常說:你好幸福喔!又多一個人來愛你和陪你玩了!」更透露:「當我生了包子帶她回家,我和老公早就買了一份禮物🎁給湯圓,還讓妹妹親手給她,告訴湯圓是妹妹送給她的!湯圓愛死妹妹了!感恩!兩姊妹到現在都很相愛!」字裏行間滲出陣陣母愛,簡直幸福滿瀉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!