網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月10日 星期日

王浩信爭取時間陪囡囡 __,王浩信,

■王浩信早前接受車淑梅訪問,直言與YoYo關係越來越清晰。
■王浩信早前接受車淑梅訪問,直言與YoYo關係越來越清晰。婚變男主角王浩信日前接受港台節目《舊日的足跡》訪問,談及外間對他婚姻忖測。王浩信與陳自瑤結婚 ...


婚變男主角王浩信日前接受港台節目《舊日的足跡》訪問,談及外間對他婚姻忖測。王浩信與陳自瑤結婚七年,男方屢傳緋聞及婚變,王浩信表示跟老婆只會當笑話,他不想自己私生活繼續成為大家茶餘飯後娛樂話題。問到怎去提升夫妻關係?王浩信想一想後答:「溝通最重要,我哋乜都會拎出嚟傾,呢段時間我哋溝通多咗,關係越嚟越清晰。」

王浩信與YoYo育有6歲囡囡王靖喬:「阿女好聰明,我又發現小朋友嘅天真可以淨化自己心中的負能量。」回想囡囡出生前夕,他緊張失眠,產房父女見面後即忘記疲倦:「我哋會盡力保護囡囡私隱,唔會公開佢嘅相,個女好鼓勵我,我同佢嘅關係似朋友。」他直認忙工作會忽略囡囡成長:「𠵱家每次放假,我會爭取每日陪佢。囡囡已經6歲,好識表達同溝通,呢段時間對我嚟講係一個彌補。」

撰文:楊定




鍾意就快D Share啦!