網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月10日 星期日

【陳自瑤現身】同王浩信係咪「恩愛」 陳自瑤面有難色 __,王浩信,陳自瑤,

攝影:沈健程
攝影:沈健程今日陳自瑤在活動後接受傳媒訪問,獨力面對,全程保持甜美但略帶苦澀的笑容,非常堅強,EQ極高。問到兩人夫妻關係現在如何?可否用「恩愛」來形容 ...


今日陳自瑤在活動後接受傳媒訪問,獨力面對,全程保持甜美但略帶苦澀的笑容,非常堅強,EQ極高。

問到兩人夫妻關係現在如何?可否用「恩愛」來形容?此時陳自瑤面有難色,略一猶疑:「可唔可以用恩愛嚟形容?咁我哋咪……冇變囉,都係夫妻……」不知點樣接落去。

再問究竟應該點形容兩人關係?陳自瑤都係一臉尷尬。傳媒再問對上一次最冧嘅事,陳想了想再謂:「對上一次Surprise,生日囉!係呀!」上年嘅事?「8月。」

咁有冇7年之癢呢?陳自瑤稱:「7年,其實呢,真係其他嘅立立雜雜問題,我唔想再回應,如果我再答得多呢,大家又會好多嘢講,所以我諗我嘅回應真係差唔多喇!」

之後雙方繼續在「恩愛」兩字糾纏,最後陳自瑤話?「OK!(笑一笑)老夫老妻囉!係呀,老夫老妻。」


鍾意就快D Share啦!