網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月10日 星期日

《美女廚房》:劉佩玥菜刀當鑊鏟 Bob睇到眼凸! __,劉佩玥,《美女廚房》,林盛斌,Bob,

喂呀,小心啲!由林盛斌(Bob)、蕭正楠、張振朗主持的無綫節目《美女廚房》,今集請來劉佩玥(Moon)、高海寧(高Ling)及JW親身比試廚藝,並由嘉 ...


喂呀,小心啲!


由林盛斌(Bob)、蕭正楠、張振朗主持的無綫節目《美女廚房》,今集請來劉佩玥(Moon)、高海寧(高Ling)及JW親身比試廚藝,並由嘉賓評判黃浩然、曹永廉及眾主持試味評分。

三女今次挑戰煮鵪鶉,惟眾女似乎廚藝不精,沒有一位能把食物煮熟,於限時最後三分鐘時,眾人表現緊張,劉佩玥索性把整隻鵪鶉放入熱油到炸,還以菜刀當作鑊鏟,令Bob等人睇到眼都凸!及後於試食時段,可謂難為了一班試食主持及評判,Bob更因高Ling的鵪鶉唔熟,而直接吐落垃圾桶,阿蕭亦食到面容扭曲,並謂:「個芝士好臭,令到個豬肉都好臭。」而JW於試食自己炮製的唔熟鵪鶉時欲吐出來,被眾主持及評判阻止,結果她把食物含在脷底。

至於指定菜式環節,眾女挑戰炮製老虎班菜式,鏡頭所見,高Ling手勢純熟,但JW從魚缸拿起條魚已經呱呱大叫,及後條魚於砧板上「死唔斷氣」時,JW直頭嚇到雞飛狗走,後來索性把之起肉放入油鑊炸,高Ling就簡單地以清蒸方法,看見製成品時大讚自己,眾主持畀分時亦狂讚,一致通過給了10分滿分,最終成為全晚冠軍。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!