網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月10日 星期日

胡定欣:定欣練舞消瘦 馬浚偉心痛:我鍾意有肉地 __,定欣,馬浚偉,胡定欣,

馬浚偉心痛呀!藝人胡定欣、馬浚偉、林敬剛及馮素波等下午出席舞台劇《偶然.徐志摩》宣傳活動,席間「報喜」指門票已售出七七八八。至於加場問題,馬浚偉表示: ...


馬浚偉心痛呀!


藝人胡定欣、馬浚偉、林敬剛及馮素波等下午出席舞台劇《偶然.徐志摩》宣傳活動,席間「報喜」指門票已售出七七八八。至於加場問題,馬浚偉表示:「睇多一陣先,但無論如何11場嘅演出體力透支都好犀利。」

晚晚發夢

戲中要唱崑曲兼跳水袖舞的胡定欣明顯瘦了一圈,她直言:「早幾日我仲自己攞咗個地方,額外再練多兩個鐘,又成日上網參考相關短片。由起初嘅2米水袖去到依家3米水袖,係好好嘅運動量。(愛上咗?)絕對會,如果唔使拍劇,我都想繼續練㗎!」她更自爆晚晚發夢,對白「無限loop」:「情形似足當年我參加《舞動奇蹟》呀,耳邊成日響起音樂。」

在旁的馬浚偉「心痛」表示:「我想佢肥番啲,我鍾意女仔有肉地,可以搣吓佢塊面。」他又爆定欣要求高:「明明跳得好好,佢就話未達標,我都冇理佢喇,不過我都係個對自己有要求嘅人,有時都會匿埋練嘢就真。」

舉Banner撐定欣

另外,胡定欣主演的電影入圍國際電影節,定欣大呼開心:「今個夏天大豐收,嚟緊會有好多嘢推出!」問到拍檔馬浚偉會不會包場支持,他笑言:「我會喺彌敦道度舉Banner支持。」

--------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://bit.ly/2LChZIZ


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!