掃呢頁CODE去手機

2018年6月25日 星期一

黃子韜:嚇窒網民!黃子韜發消失宣言:一切都結束 __,黃子韜,

黃子韜無啦啦發文話要「消失」,搞到網民都好擔心!韓國男團前EXO成員黃子韜(Tao)一向工作接唔停,又要拍戲又要做綜藝節目,令佢之前喺網上透露壓力好大 ...


黃子韜無啦啦發文話要「消失」,搞到網民都好擔心!


韓國男團前EXO成員黃子韜(Tao)一向工作接唔停,又要拍戲又要做綜藝節目,令佢之前喺網上透露壓力好大抖唔到氣,想消失一段時間!今日Tao喺微博上載自拍片,又發文話想放低手上嘅工作,去一個冇人打擾嘅地方,又留言「一切都結束了」、「請允許我消失很久,再會了屬於你們的娛樂圈」,令網民都好擔心,又問佢係咪想退出娛圈!

不過Tao嘅爸爸隨後就轉載帖文,指畀阿仔嘅發文嚇親:「眼花沒看仔細,以為要退出娛樂圈,只是綜藝節目告一段落,後面還有一大推工作。」好多粉絲都話休息係為咗走更遠嘅路,仲搞笑叫Tao唔好休息到唔記得佢哋呀!

Tao微博全文:

「花美男,一切都結束了,然後一切又即將重新開始了。 17下半年到現在…這一刻,我終於可以把手機放下、把劇本放下、舞蹈也可以不用在跳、發起人手卡再也不用拿,離開這個喧鬧的城市,去一個沒人打擾的地方安安靜靜的休息做音樂。此刻真的覺得戲裡(裏)的人生無比精彩和真實,想念艷勢番的一切。一切都是最好的安排,順其自然,一切結束之後也都只是剛剛開始。綜藝再見,選秀節目再見。還是拍戲更踏實更安靜,還是音樂最讓我認識自己感悟自己抒發自己最幸福。這兩樣在,其餘一切似乎都並不重要。請允許我消失很久。再會了屬於你們的娛樂圈。休息去了。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!