掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

陳自瑤:向網民發律師信!陳自瑤撐王浩信保護囡囡 __,王浩信,陳自瑤,

Yoyo撐老公王浩信係保護囡囡!藝人陳自瑤(Yoyo)出席劇集《天命》宣傳活動,談及夫妻倆日前現身囡囡的畢業活動,她表示兩人不想錯過女兒的重要時刻,會 ...


Yoyo撐老公王浩信係保護囡囡!


藝人陳自瑤(Yoyo)出席劇集《天命》宣傳活動,談及夫妻倆日前現身囡囡的畢業活動,她表示兩人不想錯過女兒的重要時刻,會盡量出席。對於王浩信因女兒樣貌被網民批評而發律師信給對方,她說:「可能好少事,我哋都唔希望小朋友個樣出街,想保護番佢,如果成日曝光會好影響小朋友。」

已提早慶生

Yoyo落水玩遊戲期間表現兇狠,她笑言:「我平時好柔弱,因為我唔想跌落水,所以唔係你死就我亡,先下手為強。」講到今日是老公王浩信的生日,Yoyo稱前一天已食飯慶祝,至於禮物就要保密:「今日正日就留畀佢同粉絲慶祝,喺粉絲聚會入面,佢會同一個盲人一齊合唱同籌款,將錢捐去慈善機構。其實之前都已經一家人食咗一次飯。(囡囡有咩表示?)佢話要親自揀生日蛋糕。」活動完畢後,Yoyo乘車直接返回將軍澳寓所。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!