掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

【劇透慎入】(18禁)「閃卡」事件受害者變罪人 黃子華:陳冠希真係對我哋有恩 __,子華,陳冠希,黃子華,

(攝影:沈健程)
(攝影:沈健程)雖然黃子華表示唔想為陳冠希平反,佢都覺得陳冠希唔想佢講陳冠希,但在《金盆o浪口》首場尾聲,子華用了近12分鐘,為陳冠希平反。「要封殺陳 ...


雖然黃子華表示唔想為陳冠希平反,佢都覺得陳冠希唔想佢講陳冠希,但在《金盆o浪口》首場尾聲,子華用了近12分鐘,為陳冠希平反。

「要封殺陳冠希,因為我哋睇咗人哋唔係公開上映嘅戲,人哋唔係公開上映㗎,人哋唔想畀我哋睇,佢係delete晒啲相,重新format過,我已經唔知自己講乜……佢係整電腦變咗被整蠱,整蠱佢嗰個人叫乜嘢名,冇人知,who care?係咪,但嗰班受害人『s』,變晒被告『s』,然後受審、受判,甚至『受摺埋』。」

「最陰功,我覺得,仲要走出嚟認錯,個個要走出嚟認錯。而喺同時,陳冠希係教識咗全香港,『唔好亂咁整電腦』(全場笑)你唔好話你冇學到。依家你唔係聖人,你唔夠膽拎部電腦去整吖!係咪先?『我冇問題,你慢慢整,我三日後先返嚟攞,三日後我復活咗先返嚟攞』咁你就得喇!」

「陳冠希令全民醒覺,你可以唔留低遺產一個人,但你部電腦唔可以唔剷。你臨死唔係同屋企人講我愛你,而係『剷咗未?』唔係畀啲孫仔孫女睇到、第日燒啲童男童女畀你,個個蒼井空咁樣樣,或者嗰啲動表情,你好唔好意思收?或者直情燒一個地鐵紙車廂畀你,紙地鐵車廂,你好唔好意思搭呀?好多人好似冇睇過,淨係得我一個睇過。」子華應該係講緊日本「愛情動作片」嗰啲地鐵癡漢啩……


鍾意就快D Share啦!