掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

世界盃2018:尼馬碌出局烏拉圭拜拜 南美波全數玩完 __,尼馬,

(GettyImages)即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 美斯、C朗、小白拜拜之後,就輪到尼馬 ...


(Getty Images)


即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 

美斯、C朗、小白拜拜之後,就輪到尼馬Say Goodbye喇!世盃八強巴西大戰比利時,巴西一開波就有機會,但堤亞高施華射中柱。其實森巴兵團一直表現唔曳,但比利時三叉戟,夏薩特、盧卡古同奇雲迪布尼有料到,首先憑角球攻勢,逼到費蘭甸奴擺烏龍打開紀錄。跟手盧卡古喺中路策動,之後妙傳分波,迪布尼於右輔位狂抽世界波入網,半場領先到2:0。巴西之後有好多機會,但就硬係射唔入,保連奴、古天奴都曾面對龍門空晒射門,但一係就撻Q、一係就抽高,完場前尼馬遠射睇怕入硬,點知又過唔到泰拔高圖爾斯,最後比利時贏2:1入四強。

至於另一場八強賽事,法國大戰烏拉圭,16強梅開二度,為烏拉圭淘汰葡萄牙嘅卡雲尼缺陣,剩番蘇亞雷斯一個孤掌難鳴,法國上半場憑華拉尼一個靚頭槌打開紀錄,之後烏拉圭同樣,靠死球攻勢製造威脅,馬田卡沙利斯近距離勁頂,洛里斯飛身救出。洛里斯勁到咁,但對手門將梅斯利拿就唔爭氣,竟然撲咗基沙文嘅遠射入網,法國最終贏2:0出線,四強將會大戰比利時。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!