網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

港姐2018:港姐:嘟嘟偏幫李明芙 麥明詩呻爆 __,李明芙,港姐,麥明詩,

嘟嘟係最有急才嘅。大會安排一眾佳麗以泳裝現身問答環節,(4)鄧美欣被客席主持曹永廉及蕭正楠問到如何幫他們推卻古裝劇演出,鄧美欣先問非所答,竟叫阿蕭女友 ...


嘟嘟係最有急才嘅。


大會安排一眾佳麗以泳裝現身問答環節,(4)鄧美欣被客席主持曹永廉及蕭正楠問到如何幫他們推卻古裝劇演出,鄧美欣先問非所答,竟叫阿蕭女友黃翠如出面游說他接拍,接着才謂:「如果阿廉老婆做女主角,佢就一定唔拍」

至於(10)李芷晴被馮盈盈及麥明詩如果佢哋係一件藝術品,誰人升值潛力高?她幽默回道:「盈盈有男友,論潛力梗係麥明詩高啲啦。」博得不少掌聲。

而(11)李明芙再被問覺得哪位佳麗勝出最不公平時,李明芙停頓幾秒,一味笑不知如何回答,當答是「Honey(何泳芍)」時,鄭裕玲(嘟嘟)即截住李明芙說:「唔使畀人逼㗎,你唔使講名都得嘅!」

麥明詩即說嘟嘟偏幫李明芙,指嘟嘟當年都冇幫自己,嘟嘟再截:「你都選到香港小姐」馮盈盈就幫口:「係呀,所以好收聲喇!」嘟嘟打圓場:「冇乜唔公平,冇人唔公平!個個有機會,多謝!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!