網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

港姐2018:季軍丁子田恨留港發展  __,丁子田,港姐,

丁子田想喺香港嘗試唔同工作。港姐季軍丁子田接受媒體訪問,談到大熱的她賽前很有信心奪冠,結果只得第三名,可有失望?她謂:「其實都好感恩能夠入到三甲,參加 ...


丁子田想喺香港嘗試唔同工作。


港姐季軍丁子田接受媒體訪問,談到大熱的她賽前很有信心奪冠,結果只得第三名,可有失望?她謂:「其實都好感恩能夠入到三甲,參加呢個比賽都畀咗好多勇氣出嚟。(覺得自己輸乜嘢?)都係輸中文,不過,我都係喺外國返嚟一個月,已經好叻,希望呢幾個月學好啲中文。」

對於陳曉華與鄧卓殷(Amber)分別奪得冠、亞軍,丁子田覺得兩人好值得奪獎,她謂:「亞軍Amber口才好好,冠軍陳曉華就好有信心,加上佢想拍劇,攞獎會令佢發展得更好。(咁你想唔想留香港發展?)都想,亦想喺香港嘗試唔同工作,亦希望中文有進步,今次比賽有啲緊張,唔係咁適應鏡頭,所以都影響咗表現。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!