網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

《延禧攻略》:戲外真情流露 傅恒搞喊纓珞 __,延禧攻略,

戲外情不自禁!飾演魏纓珞的吳謹言主動攬實飾演傅恒的許凱。由內地女星吳謹言、港星佘詩曼主演嘅內地清裝劇《延禧攻略》雖然已經大結局,不過好多粉絲都依依不捨 ...


戲外情不自禁!飾演魏纓珞的吳謹言主動攬實飾演傅恒的許凱。


由內地女星吳謹言、港星佘詩曼主演嘅內地清裝劇《延禧攻略》雖然已經大結局,不過好多粉絲都依依不捨,尤其係令妃魏纓珞(吳謹言飾)與傅恒(許凱飾)劇中嘅一段情,大結局入面傅恒為咗搵能夠解除瓔珞屍蟲之毒嘅藥,唔小心中瘴氣而死,臨別前托付海蘭察(王冠逸飾)給令妃傳話:「魏瓔珞,這一生我守着你,已經守夠了,下輩子,可不可以換你來守着我?」呢段情節令唔少粉絲淚崩。

而喺大結局慶功宴上面,許凱將呢段戲再重現眼前,不過唔係透過第三者講,而係當住吳謹言嘅面前講,吳謹言聽後即場被感動到喊咗出嚟,比起劇中情景更加感人。

另外,戲入面魏瓔珞話:「好,我答應你」。但現實中吳謹言就話:「如果是我,我就會說『不要』,因為我希望傅恒能生生世世保護自己」,會變成:「少爺,這一生過去了,我希望下一生,還是你來守護我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!