網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

【身邊人潑冷水】太太憂心前路 40歲陳智燊無悔離開TVB﹕女仔保守啲 __,TVB,陳智燊,

(攝影﹕林賓尼)
男人四十歲......陳智燊(Jason)覺得是時候作出轉變。Jason上月剛約滿大台,離開工作12年嘅地方,有指佢為迎接下月來臨嘅小生命,決定全職做 ...


男人四十歲......陳智燊(Jason)覺得是時候作出轉變。



Jason上月剛約滿大台,離開工作12年嘅地方,有指佢為迎接下月來臨嘅小生命,決定全職做湊仔公兼YouTuber。但原來Jason未有放棄演藝事業,離開其實係想做得更多,Jason日前接受《蘋果》專訪時話﹕「做演員唔一定喺電視台,亦唔一定喺某間公司。我覺得可以試好多唔同嘅嘢,例如大陸、馬來西亞、新加坡都有好多機會,之前都搵過英國Netflix casting,如果有機會當然好想去荷里活啦,我知係好遠嘅事,現在仲物色緊經理人。」



聽落有好多計劃,但其實一樣都未落實,仿佛離開大台要面對好大風險。Jason話﹕「話唔擔心就假嘅,但要有信心,信心大唔大就一時一時。我會諗一啲前輩做例子,好似劉德華、古天樂,佢哋一開始就拍好多電影,但呢啲例子好少,係咪要做到咁勁先離開呢?!當你唔係佢哋,就更加要勤力啲,諗多啲唔同出路。」



Jason坦言考慮過程中,大部份人都潑冷水,佢話﹕「有冇問陳豪意見?都有嘅,問咗好多前輩,台前幕後都有關心,佢哋會擔心我嚟緊有家庭,唔穩定,陳智燊會唔會handle唔到。」太太宋熙年(Sarah)呢?Jason話﹕「女仔點都會保守啲,呢方面佢有(反對),但同時佢亦明白我呢個決定,知道呢個時間唔闖,唔知五年、十年後仲有冇勇氣去做。我覺得現在狀態係唔錯嘅,就算撞板,要chur、要捱、要飛都好,Sarah係擔心,但會理解同支持。」



03年,Jason毅然放棄英國一份穩定工作,隻身來港發展,佢話﹕「其實當時環境同現況好相似,但以前比現在更細膽,唔知咩可以講,咩唔可以講,中文仲差啲,返嚟(香港)係由零開始,嗰個驚比現在大好多。」



採訪﹕嵐山

攝影﹕林賓尼

攝錄﹕廖達燊





精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



(攝影﹕林賓尼) 陳智燊決意往外闖,但前路茫茫,他坦言亦有擔心。 陳智燊決意往外闖,但前路茫茫,他坦言亦有擔心。
Jason喜歡攝影,拿起相機走入旺街街頭,拍下有趣的事。(攝影﹕陳智燊)

Jason喜歡攝影,拿起相機走入旺街街頭,拍下有趣的事。(攝影﹕陳智燊)
 (攝影﹕陳智燊)

(攝影﹕陳智燊)
Jason現正積極裝備自己,為未來作好準備。(IG圖片)

Jason現正積極裝備自己,為未來作好準備。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!