網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

【壹經典●富豪是非揭秘】胡應湘爆四叔無邏輯 反被誠哥頭馬狂插:咁會死人㗎(足本版) __,四叔,胡應湘,李兆基,

男人是非有時比女人的是非仲好睇。合和主席胡應湘,於二零零二年與李嘉誠手下猛將霍建寧,為興建港珠澳大橋一事,互相指罵,胡應湘構思的這條港珠澳大橋,除連接 ...




男人是非有時比女人的是非仲好睇。

合和主席胡應湘,於二零零二年與李嘉誠手下猛將霍建寧,為興建港珠澳大橋一事,互相指罵,胡應湘構思的這條港珠澳大橋,除連接香港大嶼山與珠海及澳門外,並會有貨櫃碼頭,令香港發展為南中國的物流中心。由於大橋計劃對和黃雄霸港口業務構成威脅,加上要政府平價批出碼頭用地,觸動了當時身在意大利的霍建寧神經線,翌日,他立即以電話會議召開記者會,甫開腔即狂轟話:「若Gordon(胡應湘洋名)要起橋,自己搵到錢,我恭喜佢囉,你去做世界唔緊要,你就唔好做我世界,咁會死人㗎。」

其實商界互鬧好平常,胡應湘對恒基李兆基捐地都曾經有啲意見。話說信奉自由經濟的胡應湘,對房屋政策鬧得最狠,尤其香港政府竟無地起公屋。四叔李兆基捐地,胡應湘就話:「係呢個世界最滑稽的事。香港政府有一千一百萬平方公里土地,係大業主,竟然人哋揸啲啲就話捐俾你。你自己諗吓,呢個邏輯啱唔啱先,上邏輯堂肯定肥佬啦。」

撰文:壹週刊編輯部

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app

相關連結:

【壹經典●靠爸爸借千五萬】胡應湘父親胡忠 由豬農變的士大王(足本版)

https://bit.ly/2w6jrNO

【壹經典●首間華資大地產股】胡應湘創合和地產 資產一度勁過長實和新地(足本版)

https://bit.ly/2KQGGAH

鍾意就快D Share啦!