網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

【耳朵懷孕了】《延禧》明玉唱歌無得彈 廣東歌《囍貼街》難佢唔到 __,《延禧》,

唔知大家初初睇《延禧攻略》嗰陣,對明玉嘅第一印象係點呢?《壹》仔印象麻麻地:「乜呢個宮女咁無大無細嘅?唔單止成日大言不慚咁喺背後批評其他妃嬪,就連老闆 ...




唔知大家初初睇《延禧攻略》嗰陣,對明玉嘅第一印象係點呢?《壹》仔印象麻麻地:「乜呢個宮女咁無大無細嘅?唔單止成日大言不慚咁喺背後批評其他妃嬪,就連老闆娘皇后一樣無面俾,一個唔likey就扁嘴走人,叫都唔采。」不過睇耐咗,慢慢發現明玉只係個心直口快嘅善良女子,最多都係妒忌瓔珞有皇后錫有傅恒愛,但比起其他宮中女角色,佢好少歹毒陰濕攻心計,所以久而久之自然會愛上呢個直腸直肚嘅姑娘仔。

現實中,飾演明玉嘅演員姜梓新更加令人眼前一亮。除咗因為外表同明玉一樣靚麗可人之外,亦因為佢多才多藝,特別係估唔到佢唱歌咁好聽,就連謝安琪首《囍貼街》都難佢唔到。睇返資料,原來姜梓新4歲就開始學鋼琴,11歲考入中央音樂學院附屬中學,係音樂劇與影視表演專業科班出身,簡單啲講就係周身刀仲要張張利,而且佢而家只係22歲女咋,年紀輕輕已經憑《延禧》走紅,將來大把世界啦。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app


鍾意就快D Share啦!