掃呢頁CODE去手機

2018年8月24日 星期五

孖七公主出街被狂迷扯爛衫 馮素波汲教訓着底衫 __,馮素波,

波姐(右)月初生日,家燕姐順道為大家姐慶生。
波姐(右)月初生日,家燕姐順道為大家姐慶生。薛家燕8歲在爺爺壽宴演出,被賓客引薦參演粵語片《七兒八女九狀詞》,從此展開燦爛星途。家燕姐演藝路上,最重要 ...


薛家燕8歲在爺爺壽宴演出,被賓客引薦參演粵語片《七兒八女九狀詞》,從此展開燦爛星途。家燕姐演藝路上,最重要肯定是跟馮素波、沈芝華、陳寶珠、蕭芳芳、王愛明和馮寶寶組成「七公主」。



七公主相識數十載,感情至今仍像親姊妹。 七公主相識數十載,感情至今仍像親姊妹。

薛家燕與大家姐馮素波一同受訪,波姐講到結拜經過:「媽咪諗到大家好姊妹,不如組成七公主拍一部古裝。」七公主無分彼此,感情比親姊妹更好。波姐大爆最怕跟公主妹妹出街:「影迷左掹右掹,好瘋狂,掹爛晒我啲衫,所以我習慣着底衫。」家燕姐感恩一直有波姐教誨,波姐亦非常愛錫六位妹妹:「好難得,仲要個個咁齊整喺度,仲做得嘢。」波姐續說:「以前爸爸講,至緊要唔好陀衰家,我以前唔明,老咗先明白一個人嘅嘢係會影響佢哋。點解七公主𠵱家都咁多人鍾意,因為我哋做嘅嘢都好正面,感情好、互相幫忙、年紀有分大細,地位冇分,大家客氣得嚟好守禮。」




鍾意就快D Share啦!