掃呢頁CODE去手機

2018年8月24日 星期五

郭穎兒:一屋三條Queen!Celia k.誕6.38磅小公主 __,郭穎兒,

CeliaK.尋日剖腹誕下女兒。模特兒郭穎兒(CeliaK.)2016年與圈外男友李冠鋒拉埋天窗,翌年誕下女兒李明芯。早前她宣布懷有第二胎,今日佢喺社 ...


Celia K.尋日剖腹誕下女兒。


模特兒郭穎兒(Celia K.)2016年與圈外男友李冠鋒拉埋天窗,翌年誕下女兒李明芯。早前她宣布懷有第二胎,今日佢喺社交網宣布喜訊,表示昨日剖腹誕下女兒Lia,重6.38磅,她在社交網留言「終於見到妹妹啦。」見到囡囡相當精靈可愛,不少圈中好友留言送上祝福。

Celia K.接受東網電話訪問,大讚細女Lia非常斯文並常常笑:「剖腹生時,當護士話佢出咗嚟,我同老公一齊問:『點解唔喊?』聽唔到喊聲嗰吓真係有啲驚,護士話要吸咗BB口中嘅液體先,之後B女喊咗幾聲、好斯文,仲要一出生擘大眼對住我笑,好多BB都係第二日先開眼。」問大女有否呷醋?她說生細女前五天,大女突然發燒:「大女都有『扭計』,好奇怪佢冇發過燒,但就突然一燒燒到四十度,直到妹妹要出生嗰日,佢就退晒燒,係出玫瑰疹。」她笑言老公愛女如命,懷第二胎時已非常擔心是B仔,她說:「佢話生仔會好似佢咁好百厭難教!有大女後,我變咗阿二,有埋細女,我直情係小三,失晒寵!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!