掃呢頁CODE去手機

2018年8月22日 星期三

【有唱過南音咩?】古仔最想華仔唱神鵰嘅.... __,華仔,古天樂,古仔,劉德華,

劉德華嘅演唱會一票難求,早兩日我哋先講門票未公開賣飛,已經有黃牛叫價$2200一張。今日一班artist紛紛點歌,希望華仔可以喺12月個唱上唱出,其中 ...




劉德華嘅演唱會一票難求,早兩日我哋先講門票未公開賣飛,已經有黃牛叫價$2200一張。今日一班artist紛紛點歌,希望華仔可以喺12月個唱上唱出,其中林嘉欣講到明想一次過聽晒男女版《如果我有事》同《如果你事》。至於古仔就提醒咗大家原來華仔唱過南音㗎:「《神鵰俠侶》𥚃面,其實華哥做咗神鵰大俠之後,當其時有唱過一首南音嘅歌,我諗呢首歌唔係好多人有印象啦,但係點解我咁深刻印象,因為我都做過《神鵰俠侶》嘅楊過囉!所以呢首歌對我親切感係大好多!」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!