網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月21日 星期五

吳若希:吳若希追B試足一個月:老公唔勤力都冇計 __,吳若希,

得得得,大家明㗎喇…歌手吳若希(Jinny)到中學出席有聲書活動,曾在內地生活的她認為用普通話錄有聲書不算難:「我細佬嘅普通話仲好過廣東話,佢有好多懶 ...


得得得,大家明㗎喇…


歌手吳若希(Jinny)到中學出席有聲書活動,曾在內地生活的她認為用普通話錄有聲書不算難:「我細佬嘅普通話仲好過廣東話,佢有好多懶音,『一二三』變『一二山』。」她不擔心女兒學語言有問題,更自認嚴媽:「不過佢仲細,講hello會變『yoyo』,又成日講BB話,我問佢可唔可以講番中文。(識唔識翻譯BB話?)一啲啲啦,傭人姐姐叻啲。」

試足一個月追B嫌老公「唔勤力」

問到何時再追小朋友?她直言冇咁快,更大爆:「試過唔得!試咗一個月就放棄咗。(咁快?)老公唔勤力都冇計。(投訴?)唔係,我同佢分隔異地,結咗婚同有小朋友之後少咗時間畀對方,有時BB瞓咗就會落街行個圈拍拖。講到自己好老咁,其實我仲係廿幾歲!」

望幫助小朋友同單親家庭

提到曾閱讀陳美齡寫關於探訪第三世界國家的書,Jinny大讚對方探訪經驗豐富:「我有個慈善協會主力幫小朋友同單親家庭,睇佢嘅書令我好想諗多啲方法幫佢哋。我都想去探訪,但唔容易,我個協會冇,要經其他機構。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!