網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月21日 星期五

蔡卓妍:【做姊妹身負重任】阿Sa喪食「罪證」曝光 __,阿Sa,蔡卓妍,

「吃貨Sa」非浪得虛名!結婚通常都會請個攝影師影吓靚相,點知早前為卓韻芝婚禮做姊妹嘅蔡卓妍(阿Sa)就被攝影師影落唔少「罪證」!原來佢嗰日唔係負責幫手 ...


「吃貨Sa」非浪得虛名!


結婚通常都會請個攝影師影吓靚相,點知早前為卓韻芝婚禮做姊妹嘅蔡卓妍(阿Sa)就被攝影師影落唔少「罪證」!原來佢嗰日唔係負責幫手,而係密密食!佢上載幾條片到Instagram留言:「阿芝婚禮其中一個攝影師send咗條片比(畀)我⋯我以為係婚禮making-of⋯點知⋯⋯sorry 食咗你好多嘢。」片中嘅佢不停咁食,點知有人問佢有冇睇實自己飲食,阿Sa竟然話冇仲話零運動,仲笑言「你睇我塊臉就知啦」真係得天獨厚呀!不過其實佢唔係冇做嘢㗎,最尾都有幫手做「大會攝影師」幫新人同賓客影相嘅!

而阿芝亦都有喺社交網話有阿Sa就一定唔會餓親,如果肚餓搵阿Sa,佢就會帶佢搵嘢食:「各位親愛的賓客,此女乃本人姊妹,如感飢寒交迫,請向此姊妹討食物,她定必會引領閣下到達有食物的地方,並且將食物分一點給你。有什(甚)麼事,follow the 姊妹!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!