網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月16日 星期日

馬國明操刀水着照 黃心穎冧讚全靠佢 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎笑說不會趕潮流而結婚。
黃心穎笑說不會趕潮流而結婚。黃心穎昨日現身奧海城出席護膚品店活動,她早前到泰國蘇梅島度假,在網上大晒泳衣照,她表示首次到訪陽光與海灘的地方:「以前我唔 ...


黃心穎昨日現身奧海城出席護膚品店活動,她早前到泰國蘇梅島度假,在網上大晒泳衣照,她表示首次到訪陽光與海灘的地方:「以前我唔會去一嚟怕曬黑,二嚟唔識游水,但今次之後就鍾意咗。」更因此特地出發前一日網購新泳衣。

黃心穎直認今次是和男友馬國明同行,泳照亦是由對方操刀:「多謝佢幫我影得咁靚,佢平時好少揸相機,影相要好大耐性,全靠佢。」心穎稱馬國明曾在劇集飾演攝影師,未知是否進修過攝影技術,故對他今次作品很滿意。問到下一次再去旅行是否就到度蜜月?她說:「邊有咁快,我嚟緊要去加拿大做嘢。」即使近來圈中喜事頻頻,心穎則說結婚大事不會趕潮流。

採訪:曹家誠

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!