網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月16日 星期日

打風:靚女有着數!龔嘉欣屋企水浸勁多人幫手 __,嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

玩足五粒鐘,隨時辛苦過劇。無綫小花龔嘉欣近日忙於拍攝新劇《殺手》,而原本今日「山竹」襲港停工,她可以休息一日,想不到甫起床即惡夢開始,難怪她即時於社交 ...


玩足五粒鐘,隨時辛苦過劇。


無綫小花龔嘉欣近日忙於拍攝新劇《殺手》,而原本今日「山竹」襲港停工,她可以休息一日,想不到甫起床即惡夢開始,難怪她即時於社交網站留言:「失守!大鑊!HELP!」

她受訪時聲音疲憊謂:「一起身行出廳,發現啲雨水由露台湧入,成個廳都係水,一個女仔真係唔知點算好,立時打畀鄰居求助,好多人過嚟幫手,仲帶埋毛巾過嚟抹地,真係好感動,我就快手拔取晒啲電線,好彩冇事,但搞咗足足5粒幾鐘,假期報銷嘞!」

雖然「做餐死」,但嘉欣感恩謂:「聽講好多朋友屋企爆玻璃,我屋企應該唔算好嚴重嘞。我喺屋入面都聽到不時有救護車駛過聲音,呢個風真係好犀利,希望佢快啲走」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!