網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月16日 星期日

打風:「山竹」打到嚟 阿Sa 6號抗風嗌恐怖 __,阿Sa,蔡卓妍,

今次「山竹」真係冇得輸……超強颱風「山竹」襲港,雖然唔少藝人一早已經做好防風措施,不過始終難敵強勁風勢。藝人蔡卓妍(阿Sa)喺社交網上載咗一段短片,喺 ...


今次「山竹」真係冇得輸……


超強颱風「山竹」襲港,雖然唔少藝人一早已經做好防風措施,不過始終難敵強勁風勢。藝人蔡卓妍(阿Sa)喺社交網上載咗一段短片,喺屋內避風嘅佢影住出面露台嘅情況,見有部分盆栽已被吹倒喺地上,阿Sa仲留言表示:「好大風呀媽咪,隻窗不停Bom bom聲,窗縫不停foo foo聲,令我諗起『咆哮山莊』,大家記得留喺室內呀!!安全安全」佢仲話屋企嘅膠紙用晒,所以惟有頂住先。唔少網民都留言叫佢小心,而吳日言就笑指:「張膠紙好似弱咗啲。」

至於藝人陸浩明(6號)都有發文,指屋企大風到左搖右擺:「好恐怖!!從來未試過。大風到我feel到間屋左右不停搖,好似坐船咁好驚嚇。大家一定要小心啲,留喺安全地方。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!