網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月16日 星期日

【山竹襲港】雜物亂飛撞爆巨型玻璃門 嚇到酒店職員奪命狂呼 __,山竹襲港,

紅磡都會海逸酒店突然爆玻璃門,職員和客人都嚇得雞飛狗走。
「山竹」破壞力驚人,下午1時許,紅磡都會海逸酒店上演駭人爆玻璃門一幕!「好得人驚,好似明日之後咁!」當時在場目擊整個過程的職員Anthony表示,同事 ...


「山竹」破壞力驚人,下午1時許,紅磡都會海逸酒店上演駭人爆玻璃門一幕!「好得人驚,好似明日之後咁!」當時在場目擊整個過程的職員Anthony表示,同事們在前一晚已做好防風準備,黐好膠紙及綁好雜物,惟估不到事發時懸掛十號風球,風力大得驚人,雖然同事們仍在酒店緊守崗位,但外面傳來砰砰聲巨響,當眾人欲走上前查看之際,突然就發生爆破事件。



「兩道大玻璃門砰一聲爆開,好似有啲雜物飛過來撞爆嘅,當場嚇到有同事尖叫,亦有客人被嚇親,但好在冇人受傷!」Anthony表示,這次世紀風暴的破壞是前所未見,他在酒店工作多年亦首次見吹爆玻璃,雖然破璃碎已清理,但為免有客人受傷,上址位置都不讓客人通過,就連大堂的咖啡室和餐廳亦提供有限度服務。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568




鍾意就快D Share啦!