網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月16日 星期日

李治廷:豪宅曝光!李治廷玻璃門門檻被吹爛勁狼狽 __,李治廷,

仲唔係《歲月神偷》?強颱風「山竹」吹襲,威力勁到不得了,即使做足防風措施都搞唔掂!好似李治廷咁,佢話屋企嘅玻璃門嘅門檻都被吹爛咗,佢要自己撐住個玻璃門 ...


仲唔係《歲月神偷》?


強颱風「山竹」吹襲,威力勁到不得了,即使做足防風措施都搞唔掂!好似李治廷咁,佢話屋企嘅玻璃門嘅門檻都被吹爛咗,佢要自己撐住個玻璃門,佢喺社交網話:「感覺山竹正在離開香港但威力還是好強。玻璃門的門檻已經被吹破了。不撐著(着)感覺隨時會塌陷……大家一定要注意安全,做好安全措施!…我怎麼感覺這畫面似曾相識。」佢講緊嘅似曾相識相信就係佢8年前有份出演電影《歲月神偷》嘅情節喇,因為當中有場高潮戲,就係十號風球下,羅記一家人拉住個屋頂,話要「最緊要保住個頂」呀!

隨後,佢仲上載一段自拍片邊拍邊講家中出面嘅情況,不過唔少網民就將個重點放喺佢屋企,話佢豪宅曝光,睇到佢影到屋企唔同角落,都覺得大到不得了呀!

蔡一鳳間房濕晒

另一邊,名媛蔡一鳳(Michelle)亦都喺網上分享一段佢喺澳門屋企嘅主人房「水浸」片,見到成間房都濕晒,佢就話:「頭先先講完香港間屋暫時無恙,細佬已經報告我澳門屋企受災 工人姐姐話她真係閂晒啲窗,應該啲窗俾(畀)強風吹開咗!樓下客廳暫時冇事,樓上主人房水浸 。」她接受電話訪問時表示:「我個單位好近海,加上大雨,啲水入晒去間主人房,好在樓下保安發現得快,通知我住喺附近嘅細佬上嚟,佢過嚟幫我關窗,但佢話太大風,所以閂唔到,好在下面個客廳,離個窗有啲距離,冇水浸,否則就大鑊喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!