掃呢頁CODE去手機

2018年9月19日 星期三

年少氣盛親手送走機會 林文龍:經歷學識把握 __,林文龍,

林文龍坦言年少氣盛曾推走不少工作機會,不過是一個經歷。
林文龍坦言年少氣盛曾推走不少工作機會,不過是一個經歷。林文龍入行31年,儘管有不少人認定他是一個難相處的人,但林文龍笑自己是鱷魚頭老襯底,因當年年少氣 ...


林文龍入行31年,儘管有不少人認定他是一個難相處的人,但林文龍笑自己是鱷魚頭老襯底,因當年年少氣盛,親手推走不少機會。歷盡人生的起起跌跌,行過一關又一關後,他坦言:「我唔會覺得係可惜,亦唔需要埋怨,如果唔係每一日會過得好頹廢同唔開心,人係需要展望將來,明天係會更好。」

撰文:何慧斯

攝影:林德雄

離巢9年的林文龍,去年回巢拍劇集《不懂撒嬌的女人》後,再和監製關樹明合作《再創世紀》,今次飾演迷債設計者兼基金代理人Duncan,與《不》劇演Gordon的感覺截然不同,眉宇間有林文龍的特質浮現。



林文龍與郭可盈婚後生了一個可愛女兒,過着幸福的家庭生活。資料圖片 林文龍與郭可盈婚後生了一個可愛女兒,過着幸福的家庭生活。資料圖片
林文龍去年在《不懂撒嬌的女人》中演Gordon,成功溶化不少女士芳心。劇照

林文龍去年在《不懂撒嬌的女人》中演Gordon,成功溶化不少女士芳心。劇照
林文龍笑言當初與周勵淇合作,對方稱第一日開工見到他時覺得好驚。

林文龍笑言當初與周勵淇合作,對方稱第一日開工見到他時覺得好驚。

「我唔會埋堆」

日前林文龍在尖沙嘴接受訪問,坦承自己與Duncan有點相似,他笑說:「我覺得係有啲似,唔只外形,其實我本身唔係太埋堆、太social嘅人,我會覺得知我嘅係一定會信我,如果你搵我拍戲要我埋堆,我諗我唔會做呢樣嘢,搵得我係因為我適合呢個角色,欣賞我呢個人。」他還說:「不過呢個角色喺呢段時間落喺我手,係好嘅timing,事實上喺呢幾十年,無論喺圈內圈外都經歷高低起跌,喺我嘅記憶系統,又或者歷史有一定嘅資料畀我參考,所以𠵱家嘅角色喺我手,可以加啲經歷入去角色,但係如果呢個角色喺十幾年前出現,相信會演得比較吃力。」

提到戲中有一幕對潘志文說:「我其實唔係咁難相處。」這句話是否代表心聲?林文龍說:「我入行31年,一路以嚟好多人覺得我好cool,難聽啲講覺得我好寸,不過識得耐咗,你會發覺我唔係一個難相處嘅人,其實我係鱷魚頭老襯底嘅人,純粹係外表,熟咗之後係無所不談,我都好深明呢樣嘢,但係我都冇辦法,惟有去韓國整整佢。」



親手推走機會

對於多年經歷,林文龍坦言:「唔可以講後悔,以前年少氣盛嘅時候,好多嘢得嚟太容易,唔識得珍惜同把握機會,我自己親手推走嘅機會亦都不少,呢個咪就係經歴,如果冇呢啲嘢,今日就唔可以數得番出嚟,可以提醒自己曾經咁樣,到今日再出現某啲嘢嘅時候,知道點樣處理,把握每一個機會,唔會輕易放棄。好似人際關係,多個朋友好過多個敵人,呢啲係累積番嚟。」更勉勵自己展望將來,他說:「我唔會覺得係可惜,亦唔需要埋怨,如果唔係每一日會過得好頹廢同唔開心,人係需要展望將來,明天係會更好。」

場地提供:Cafe Deco峰景餐廳(The ONE)




鍾意就快D Share啦!