掃呢頁CODE去手機

2018年9月19日 星期三

《如懿傳》:周迅親致電邀約!大S原定有份演《如懿傳》 __,《如懿傳》,周迅,大S,徐熙媛,

原來周迅(左圖)曾邀請大S拍《如懿傳》!內地古裝劇《如懿傳》雖然頂住撼《延禧攻略》嘅壓力,一開播就評價褒貶不一,但最近隨住劇情進入高潮,開始引起網友熱 ...


原來周迅(左圖)曾邀請大S拍《如懿傳》!


內地古裝劇《如懿傳》雖然頂住撼《延禧攻略》嘅壓力,一開播就評價褒貶不一,但最近隨住劇情進入高潮,開始引起網友熱議。有網友就搵出2016年嘅舊聞,發現原來台灣女星徐熙媛(大S)亦曾喺演員名單內,但之後卻因為佢佗B而急急煞停。

據悉大S一早迷上《如》原著小說,所以一知道《如》要拍成電視劇就好興奮,而該劇組亦有意搵佢加盟,大S就開心打電話畀周迅討論,而周迅亦相當爽快話:「那就來拍啊!你5月生,我們7月才拍,體重可以邊拍邊減啊!我們等你!」

點知大S後來生囝囝時喺鬼門關前走咗一轉,醒來後甚至斷片,足足喪失10日記憶。佢發現自己喺屋企時仲問老公汪小菲:「為甚麼我們在家?」之後大S因為要好好休養身體,先至忍痛拒絕《如》嘅邀約。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!