網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月25日 星期四

【結婚?】同潘燦良拍拖22年 蘇玉華突宣佈︰這是值得記念的一天 __,潘燦良,蘇玉華,

潘燦良同蘇玉華拍拖22年,男方2014年聖誕已求婚成功,但婚期一直未定,男方笑言因為「懶」‧直至噚晚蘇玉華突然於社交網留言寫住︰「這是值得記(紀)念的一天。」(資料圖片)
同潘燦良拍拖22年嘅蘇玉華,噚晚喺社交網留言寫道︰「這是值得記(紀)念的一天。」此留言一出,唔通佢同潘燦良有喜事,要結婚?蘇玉華唔少好友紛紛留言祝賀佢 ...


同潘燦良拍拖22年嘅蘇玉華,噚晚喺社交網留言寫道︰「這是值得記(紀)念的一天。」此留言一出,唔通佢同潘燦良有喜事,要結婚?



蘇玉華唔少好友紛紛留言祝賀佢,好似甄詠蓓留言︰「唔知乜事,恭喜咗先。」另一位好友楊英偉留言問︰「答應結婚?」有朋友就回應話︰「不是一早答應了嗎?」連韓馬利都留言︰「一定係值得開心高興的日子。」不過蘇玉華就未有作出回覆。



今日《蘋果》打過畀蘇玉華,問佢係咪結婚?佢聽到就笑話︰「哎吔,唔係你哋諗嘅嘢,(咁噚日係咩日子,咁值得紀念?)唔講得住,(咁係唔係結婚呀?)唔講啦,遲啲會同大家講。」咦!究竟係咩呢?



其實潘燦良同蘇玉華拍咗拖22年,男友曾自爆喺日本雪地求過婚,當時蘇玉華感動到喊晒,而且求婚唔只一次,蘇玉華都有答應,不過潘燦良坦言話自己懶,一直未動身完婚,但早已視對方是家人。



精選娛聞,喺晒《娛果》:

http://fb.com/appledailyent



兩人經常喺合作演舞台劇。(資料圖片) 兩人經常喺合作演舞台劇。(資料圖片)
噚晚蘇玉華喺社交網嘅留言,佢話唔講得住要遲啲先講。

噚晚蘇玉華喺社交網嘅留言,佢話唔講得住要遲啲先講。
好友甄詠蓓都恭喜佢先。

好友甄詠蓓都恭喜佢先。
韓馬利都有留言祝賀。

韓馬利都有留言祝賀。

鍾意就快D Share啦!