網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月25日 星期四

黃紫盈:重提喊住報道新聞 黃紫盈點講? __,黃紫盈,

黃紫盈教學生唔好參與是非,唔通佢當年喊同是非有關?前無綫主播黃紫盈,早年在任時曾報道新聞時淚盈滿眶,即使她已離開娘家多年,但每次被問及哭泣報道一事,她 ...


黃紫盈教學生唔好參與是非,唔通佢當年喊同是非有關?


前無綫主播黃紫盈,早年在任時曾報道新聞時淚盈滿眶,即使她已離開娘家多年,但每次被問及哭泣報道一事,她都沒有正面回應。早前她再問及此事,她以四両撥千斤回覆:「件事太複雜,點解咁耐我都唔答,網上盛傳好多不同版本,我都冇講過係咪真,因為唔係三言兩語就講得清楚究竟發生乜事。如果我只喺一個訪問去講對與錯,自己都擔心講得唔清楚,會對任何人都唔公平。」她又講笑等自己消化十年後,有一日心情好的話再講:「我依家教司儀班,成日教學生唔好以偏概全,做人要慎言,唔好參與是是非非。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!