網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月25日 星期四

【爆相爆片】光頭男買咖喱牛腩飯 扮畀$500圖呃找贖事敗 __,爆相爆片,

光頭男聲東擊西同收銀員落單叫外賣,仲詐假意右手攞住張銀紙向收銀員揚咗一揚,之後即刻右手交左手,將張銀紙袋番落左邊褲袋。(詹先生提供)
日光日白找錢黨喺上環搵食,認真夠膽!下晝2點幾飯市繁忙時段,有個光頭男人走入上環水坑口街一間越式餐廳,佢趁唔少客人埋單收銀員忙緊收錢,就博大霧落單叫個 ...


日光日白找錢黨喺上環搵食,認真夠膽!下晝2點幾飯市繁忙時段,有個光頭男人走入上環水坑口街一間越式餐廳,佢趁唔少客人埋單收銀員忙緊收錢,就博大霧落單叫個咖喱牛腩飯外賣。當時佢攞住張銀紙喺收銀員旁邊掩掩揚揚,但好快手就收番埋張銀紙,之後佢就話畀咗500蚊,叫個收銀員找番錢畀佢。好彩個收銀女職員醒目,話睇番閉路電視囉,結果嚇到騙徒走夾唔抖。



從閉路電視片段所見,個懷疑找錢黨騙徒係一個著住背心、戴住黑超嘅中年男人。當時佢先喺餐廳門外打量咗一陣,之後就走入餐廳直接走到收銀櫃枱隔離,趁其他食客埋單走人,佢就聲東擊西同收銀員落單叫外賣,仲詐假意右手攞住張銀紙向收銀員揚咗一揚,之後即刻右手交左手,將張銀紙袋番落左邊褲袋。當收銀員收完其他客人錢招呼佢嘅時候,佢就扮已經畀錢,叫個收銀員找番錢畀佢。



收銀員胡小姐話喎,自己忙緊收錢,但個騙徒冇排隊走埋嚟,落單叫外賣,仲不斷問「有冇得跟湯?有冇嘢飲送㗎?」企圖混水摸魚、擾亂視線。個騙徒係講流利廣東話,佢言之鑿鑿叫找錢嗰一刻,胡小姐話自己一時間都懷疑係咪收過佢錢,但諗深一層確實係冇,咁自己梗係企硬啦。所以當時佢冇俾對方大到,即刻打畀經理,仲向個騙徒講話可以睇返閉路電視「巡邏影片」。



果然個騙徒聽到咁,疑心虛知道事敗,胡小姐透露對方藉口話泊咗車喺隔離街,驚抄牌轉頭再返嚟,結果就一走了之。胡小姐話好彩冇中計,如果唔係個牛腩飯同嘢飲58蚊,找咗錢餐廳就白白損失400幾蚊嘞,事後老闆仲讚佢做得好。餐廳負責人詹先生事後冇報警,佢話半年前土瓜灣分店都出現過找錢黨,日後會加倍小心,並提醒行家多加留意,遇到同樣情況,可以翻睇閉路電視。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線或致電:63836568



光頭男聲東擊西同收銀員落單叫外賣,仲詐假意右手攞住張銀紙向收銀員揚咗一揚,之後即刻右手交左手,將張銀紙袋番落左邊褲袋。(詹先生提供) 光頭男聲東擊西同收銀員落單叫外賣,仲詐假意右手攞住張銀紙向收銀員揚咗一揚,之後即刻右手交左手,將張銀紙袋番落左邊褲袋。(詹先生提供) 光頭男聲東擊西同收銀員落單叫外賣,仲詐假意右手攞住張銀紙向收銀員揚咗一揚,之後即刻右手交左手,將張銀紙袋番落左邊褲袋。(詹先生提供)
當收銀員收完其他客人錢後,光頭男扮已經畀錢,叫收銀員找續。(詹先生提供)

當收銀員收完其他客人錢後,光頭男扮已經畀錢,叫收銀員找續。(詹先生提供)
收銀員胡小姐表示,光頭男不斷問「有冇得跟湯?有冇嘢飲送㗎?」企圖混水摸魚。(鄭大康攝)

收銀員胡小姐表示,光頭男不斷問「有冇得跟湯?有冇嘢飲送㗎?」企圖混水摸魚。(鄭大康攝)

鍾意就快D Share啦!