網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月25日 星期四

【《蘋果》專訪】首段婚姻僅維持9個月 關之琳的感情世界:一塌糊塗! __,蘋果,關之琳,

攝影:小青
關之琳(之之)算唔算一個幸福女人?經歷過兩段婚姻,1981年跟認識僅兩個月嘅富商王國旌喺拉斯維加斯閃電結婚,但婚姻只維持咗9個月,其後之之同台灣富商陳 ...


關之琳(之之)算唔算一個幸福女人?經歷過兩段婚姻,1981年跟認識僅兩個月嘅富商王國旌喺拉斯維加斯閃電結婚,但婚姻只維持咗9個月,其後之之同台灣富商陳泰銘相戀,2015年離婚收場,多年嚟之之嘅緋聞無數,馬清偉、劉德華、劉鑾雄......等等等等,有極強嘅異性緣,連之之都覺得自己好吸引人,佢亦自爆好要面,好少主動追男仔,享受畀男仔追嘅感覺,之之話:「我係好吸引人,唔只異性,嗰啲係飄過嘅嘢,我覺得我好吸引人嚟搵我嘅,所以我會遇到好多機會,但睇我識唔識把握。」



點樣形容自己嘅感情世界?之之諗都唔使諗就話:「一塌糊塗!可能呢個係我嘅命,我嘅性格好執着,令到唔係好多人咁愛我,我要求嘅完美係冇㗎囉,所以活在一個唔係現實嘅世界上。」問到佢對於感情由始至終都係要符合完美標準?之之話:「係呀!其實冇㗎!我見到人哋可能表面好靚,其實好多嘢發生,我自己到依家都發緊夢,依家都一盤冷水潑咗落嚟,醒一醒啲,但我嘅感情都幾失敗,唔識handle。」



有冇諗過改變吓完美主義嘅諗法?之之話:「冇辦法,改唔到,我情願冇亦唔情願遷就,咁係開心,享受一個人,瞓一張床幾舒服,唔使顧嗰個人,要就啲細節嘢其實好攞命,識咗咁多人,拍過拖、結過婚,覺得原來同一個人生活係咁難,所以一個人幾開心,打橫瞓呀!」



之之對每段感情發展都有定律,但對一次又一次嘅失敗感覺厭倦,佢話:「要去了解一個人起碼5年以上,先可以了解同配合,過咗呢段時間耐性又減低咗,所以我唔係一個好好嘅女朋友。依家嘅愛情觀都變咗少少,我好自閉,除咗做嘢,就係返屋企、做運動,運動係我最大享受,我唔諗其他,嗰啲順其自然。」



之之同陳泰銘3年前離婚後一直單身,問佢仲會渴望有新嘅愛情?之之直認仲有陰影,佢話:「冇得渴望,佢嚟到就嚟,好合眼緣都要睇性格,如果性格咁(唔啱),真係好對唔住,我冇辦法就佢,所以依家一個人,暫時都幾好。我有時都好驚,唔好出現住,出現咗咪又要嚟過?算嘞,真係好攰嘞。」之之有美人基因,問到佢有冇諗過留後?之之就話:「冇呀,曾經諗過,但我驚最唔好嘅留咗畀佢就仲煩,嚟報仇!唔好嘞!我成日好負面,所以唔會生。」



言談間之之口中衷心多謝一位朋友,好奇下問之之呢個係咪「真命天子」?之之封口話:「唔講畀你聽!佢增加我嘅知識,開咗我嘅一頁......」



關之琳嘅幸福唔係嚟自無數嘅戀愛經歷,而係一塌糊塗過後更加燦爛嘅人生,我哋就期待之之有幸福嘅新一頁吧!



採訪:栐仁

攝影:小青

攝錄:海寧



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:小青 之之都覺得自己好吸引人,佢亦自爆好要面,好少主動追男仔 之之都覺得自己好吸引人,佢亦自爆好要面,好少主動追男仔
點樣形容自己嘅感情世界?之之諗都唔使諗就話:「一塌糊塗!」

點樣形容自己嘅感情世界?之之諗都唔使諗就話:「一塌糊塗!」
問佢仲會渴望有新嘅愛情?之之直認仲有陰影,佢話:「冇得渴望,佢嚟到就嚟。」

問佢仲會渴望有新嘅愛情?之之直認仲有陰影,佢話:「冇得渴望,佢嚟到就嚟。」

鍾意就快D Share啦!