網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月25日 星期四

張家瑩(張珮汶):【佗B就是任性】張家瑩老公勁貼服有求必應 __,張家瑩,張珮汶,

幸福人妻。前亞姐冠軍張珮汶(前名張家瑩,Grace)日前喺社交網宣布有孕,佗B5個月。身為大肚婆嘅Grace依家大晒,想食咩就食咩,老公一定就晒佢。G ...


幸福人妻。


前亞姐冠軍張珮汶(前名張家瑩,Grace)日前喺社交網宣布有孕,佗B 5個月。身為大肚婆嘅Grace依家大晒,想食咩就食咩,老公一定就晒佢。Grace前日心血來潮,突然間好想食貓山王,錫到佢燶的老公何駿杰當然陪佢,帶佢食榴槤,Grace除咗上載兩個合照外,仲上載咗一張老公似被佢用榴槤打嘅相,何駿杰亦十分配合扮痛,交足戲,十分搞笑。

Grace仲解釋榴槤對BB有好處:「榴槤營養豐富,含有多種維生素及豐富蛋白質、鈣和鐵等。孕媽媽是可以吃榴槤的,但不宜多吃,主要是熱量較高容易肥。其實我個人認為每種食物都食小小並不是大問題,最緊要媽媽開心就OK」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!