網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

李家鼎:飲孫女百日宴 李家鼎遇上「舊情人」 __,李家鼎,

藝人李泳漢為二女李佩璇(Charlotte)於尖沙咀舉行百日宴,筵開12席,再次榮升爺爺的李家鼎、嫲嫲施明及叔叔李泳豪到賀,場面熱鬧!李家鼎抱起孫女時 ...


藝人李泳漢為二女李佩璇(Charlotte)於尖沙咀舉行百日宴,筵開12席,再次榮升爺爺的李家鼎、嫲嫲施明及叔叔李泳豪到賀,場面熱鬧!

李家鼎抱起孫女時冧到爆。問泳漢及泳豪有否呷醋?泳漢笑說:「冇,睇得出佢真係好鍾意女囉,我反而驚大仔呷醋就真。」泳豪則說﹕「我起先以為自己會錫姪女多啲,但直至依家都係姪仔最黐身、好玩啲,所以我錫哥哥多啲。」泳漢接着說:「我個女太冷靜同成熟,反而囝囝天真啲。(再追多個?)我本身鍾意仔嘅,都想再生多個。(想仔女將來報讀名校?)唔想逼佢哋,只希望佢哋有個美好嘅童年。」泳豪則坦言因為忙飲食生意、拍劇及賽車,暫未計畫終身大事,且透露稍後會與泳漢夾份開食肆分店。

李家鼎冧爆稱孫女是「前世情人」:「我條女呀!自己本身都恨生女,可惜冇,所以自己個仔追到個女都好開心,孫女個名係佢嫲嫲搵人改。(送乜畀孫女?)睇佢有乜需要啦,如果負擔得到都會幫手,自己啲血脈嘛,心意上一定支持。(鼓勵阿仔再生?)依家香港嘅教育制度咁畸形,小朋友讀書,父母要陪讀,好似虐待啲小朋友咁,但如果好似以前咁,再生多幾個都冇問題啦。(想啲孫讀名校?)個個父母都望子成龍,只要唔作奸犯科就得喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!