網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

歐詠怡:情人節網上騙案 歐詠怡拍片籲小心 __,歐詠怡,

宅男女神歐詠怡(WingWing)除了模特兒工作,近期開始拍攝影視作品挑戰演技,最近她為網上平台「巧鬆啲」拍攝一段有關情人節網上騙案的搞笑片,劇情先講 ...


宅男女神歐詠怡(WingWing)除了模特兒工作,近期開始拍攝影視作品挑戰演技,最近她為網上平台「巧鬆啲」拍攝一段有關情人節網上騙案的搞笑片,劇情先講述三子杜沚諾、十仔及C. Dragon分別網上約女慶祝情人節,滿以為是女神WingWing,最後發現此網友是醜女一名,嚇得三子走夾唔抖!跟早前的「飯腳妹事件」類同,引來不少網友會心微笑!

該醜女由網名「黃小姐」的Mark豁出去反串扮演,黃小姐演繹超投入笑爆不少網友,以另類方式成為「新宅男女神」!而結局原來是黃小姐利用閨蜜WingWing的照片上網呃人,最後WingWing呵番好姊妹,為她送上情人節禮物,溫馨收場!

WingWing受訪時表示很高興最近經常為此網上平台拍片,能演繹不同劇情,每次拍攝都充滿歡樂,講到劇中的網騙事件,WingWing表示真的發生過在其朋友身上:「我朋友都係靚女嚟,試過發現畀人用咗佢張相去呃人,所以網上好多嘢都唔係真,大家要份外小心。(有冇人拎過你張相去呃人?)有都唔出奇!有時畀人利用咗都唔知,自己做唔到啲咩,奉勸啲網友唔好咁易信人。」

場地:Studio King影樓王


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!