網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

楊證樺:【滄桑的臉】楊證樺學詠春搏命搵奶粉錢 __,楊證樺,

無綫藝人楊證樺與老婆沈可欣2016年生咗大仔楊宏志(Eugene),上年年尾細仔都出咗世。養兩條化骨龍一啲都唔容易呀!沈可欣休養期間爸爸楊證樺就繼續勤 ...


無綫藝人楊證樺與老婆沈可欣2016年生咗大仔楊宏志(Eugene),上年年尾細仔都出咗世。養兩條化骨龍一啲都唔容易呀!沈可欣休養期間爸爸楊證樺就繼續勤力搵奶粉錢。

楊證樺現時正忙於為無綫劇集《唐人街》拍攝,雖然之後大隊會出發到泰國拍攝外景,但劇組亦於電視廣播城內搭建泰國特色建築物,相當逼真。楊證樺於劇中飾演陳山聰的舅父及劉穎鏇的爸爸,更是一名詠春高手,於唐人街賣花生養大女兒,為了迎合角色,他特意不剃鬚,更完全沒有化妝:「我本身學過詠春,但唔太熟,我爸爸以前喺外國教功夫,臨拍之前我就學詠春招式,郭師傅好好,將啲竅門教畀我,伍允龍都指點我好多。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!