網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

【爆相爆片】陳奕迅徐濠縈中環撐枱腳 享VVIP厚待 __,徐濠縈,爆相爆片,陳奕迅,

 (讀者提供)
陳奕迅(Eason)平日工作雖然忙碌,但同樣重視家庭,只要有時間都會陪伴家人,今年年初他便和老婆徐濠縈及囡囡康堤,一家三口去日本滑雪慶祝新年。日前,《 ...


陳奕迅(Eason)平日工作雖然忙碌,但同樣重視家庭,只要有時間都會陪伴家人,今年年初他便和老婆徐濠縈及囡囡康堤,一家三口去日本滑雪慶祝新年。日前,《蘋果》讀者在中環發現他的身影,不過今次他只和老婆撐枱腳,撇甩了囡囡康堤。



讀者張小姐透過「爆相爆片」,分享她日前在中環遇上Eason及徐濠縈的相片,張小姐受訪時表示:「當日大約中午12點左右,Eason同老婆喺中環荷李活道一間食台灣嘢嘅餐廳食飯,見佢哋11點幾已經喺門口等餐廳開門,餐廳對佢哋好到爆,專登整咗個麻糬畀徐濠縈食。」



張小姐又謂,之後都有問餐廳是否有麻糬食,但餐廳表示VVIP才有,「佢話只有VVIP先有,都有啲嬲嬲哋,大細超!不過見佢哋坐埋一邊食得好開心。」相片所見,當日Eason和徐濠縈坐在餐廳一個靠邊的二人枱,他們各自點了一碗食物,徐濠縈還點了一杯珍珠奶茶,Eason一邊食一邊望着老婆,但徐濠縈當日未知是心情不好,還是不在狀態,全程木無表情。



張小姐亦說,當日兩人甚少交流,她稱:「佢哋大部份時間都喺度撳電話,大概食到12點43分就埋單走人,見佢好闊綽咁畀咗50蚊貼士,餐廳啲人勁開心,有4個男侍應仲搵Eason合照。」



【編輯推介】



【時裝巨人】Chanel主帥老佛爺Karl Lagerfeld病逝 享年85歲

https://bit.ly/2Ngf8r7



【宅男注意】IG追蹤人數達50萬 何超蓮元宵節派福利晒大玉背

https://bit.ly/2T6lxuo



【豬年新娘】周五在港舉行婚禮 原子鏸晒愛的紋身

https://bit.ly/2BI932i



【新手媽咪】陳凱琳晒兒子手仔相 懷念BB在肚裏的日子

https://bit.ly/2T1GF51



【天后情路崎嶇】Lady GaGa婚事撻Q 未婚夫拖新女撐枱腳

https://bit.ly/2TRBqCa



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(讀者提供) 徐濠縈當日似乎心情欠佳。 (讀者提供) 徐濠縈當日似乎心情欠佳。 (讀者提供)
Eason邊食邊望着老婆,徐濠縈則專心看餐牌。 (讀者提供)

Eason邊食邊望着老婆,徐濠縈則專心看餐牌。 (讀者提供)
之前一家三口去日本旅行被網友捕獲。(網上圖片)

之前一家三口去日本旅行被網友捕獲。(網上圖片)
康堤已長得亭亭玉立,快將高過媽咪徐濠縈。(資料圖片)

康堤已長得亭亭玉立,快將高過媽咪徐濠縈。(資料圖片)
Eason仍然像大細路,之前坐在行李篋拉着同行工作人員的手滑行。(網上圖片)

Eason仍然像大細路,之前坐在行李篋拉着同行工作人員的手滑行。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!