網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月22日 星期五

鍾麗緹:天意弄人!鍾麗緹佗第四胎試管嬰兒終撲空 __,鍾麗緹,

現年48歲嘅藝人鍾麗緹,2017年嫁畀細佢12歲嘅大陸男星張倫碩,婚後想盡辦法為老公博生第四胎,舊年仲特地去美國做試管嬰兒,不過最近有台灣報道指,佢早 ...


現年48歲嘅藝人鍾麗緹,2017年嫁畀細佢12歲嘅大陸男星張倫碩,婚後想盡辦法為老公博生第四胎,舊年仲特地去美國做試管嬰兒,不過最近有台灣報道指,佢早前為咗去台灣拍攝電影《一吻定情》,因而錯失懷第四胎嘅寶貴機會。

根據台媒報導,鍾麗緹雖然為兩任前夫先後生咗3個女,但佢仍希望為張倫碩再添家中新成員,不惜高齡都飛到美國做試管嬰兒,年中亦被拍到進出婦產科,積極調養身體備孕。咁啱就接到《一吻定情》(即《惡作劇之吻》電影版)劇組第一次邀約,當時佢以正在備孕推咗,幾個月後劇組又第二次搵佢,佢仲一口答應,即使飛到台灣決準備同拍攝時,亦搵埋醫生備胎,點知套戲拍到一半,佢接到醫生電話,通知有「狀態唔錯」嘅胚胎能進行療程,不過佢就佢考慮到片中可能會有跳舞戲份,就拒絕咗試管嬰兒療程,就咁就錯失咗佗第四胎嘅機會。

雖然今次機會冇咗,但佢仍樂觀表示會持續調養身體,等身體以及心情唔好有壓力,每日活得開心就好,至於其他就順其自然。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!