網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月22日 星期五

原子鏸:一咀再咀!原子鏸擺12圍嫁摩洛哥猛男 __,原子鏸,

藝人鄭佩佩女兒原子鏸與摩洛哥男友MehdiElAjimi於深灣遊艇會舉行婚禮,一對新人閉門行禮後再度現身,並接受在場傳媒祝福,穿上低胸婚紗的子鏸淺露事 ...


藝人鄭佩佩女兒原子鏸與摩洛哥男友Mehdi El Ajimi於深灣遊艇會舉行婚禮,一對新人閉門行禮後再度現身,並接受在場傳媒祝福,穿上低胸婚紗的子鏸淺露事業線,受訪前一直咀不停放閃,當中子鏸更主動獻上肉嘴,非常甜蜜,締結「港摩」情緣!

彼此相識893日

剛升呢為人妻的子鏸全程眼濕濕,問到去那裏度蜜月?子鏸即以英文着老公不要告訴傳媒,更撒嬌謂:「我唔講驚你哋跟我,唔畀你哋跟!」談到於儀式上可有愛的宣言?子鏸即一臉感性謂:「我要同老公屋企人講法文,事前都練咗好耐,老公係我最愛的人、王子、朋友同知己。」Mehdi則表示:「我會永遠愛佢同保護佢,令佢好溫暖,永遠都會同佢一齊,每一日都會錫佢,好似今日咁。」他指與子鏸相識至今已893日,受老公甜言感動的子鏸笑指幸好老公先發言,雖然當下感動非常,但要保持情緒,故未有太過表現激動,不諱言若果以英文講話,相信自己未能說下去。

「生得幾多得幾多」

提到生小朋友,子鏸承諾會實行,自嘲年紀大,所以也很心急,笑言生得幾多得幾多,那是否要生夠一隊足球隊?Mehdi聞言亦大表贊成。」首次以老公形容Mehdi的子鏸指感覺奇怪,更即席教老公講「老公、老婆」的中文發音。

畀足老公100分

問到婚後可會追隨老公返摩洛哥居住?子鏸謂:「應該會留喺香港,因為老公都嚟咗香港12年。(老公值幾多分?)滿分,佢其實係第一個男人畀我做番自己。(婚禮上有咩表演?)跳舞、唱歌同彈結他,畀啲驚喜賓客,今晚會換舞衣及旗袍。(戒指有幾多卡?)問都冇問,我唔理,就算係假都冇問題,不過佢話我知戒指係真嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!