網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

女神男神:14歲網球仙女 索過寶娃多多聲! __,女神,

講起網球美女,仲係舒拉寶娃、禾絲妮雅琪同寶釵?nolanola,佢哋已過晒氣,因為出現咗MakenzieRaine!呢名美國網球小仙女只得14歲,但因 ...


講起網球美女,仲係舒拉寶娃、禾絲妮雅琪同寶釵?nolanola,佢哋已過晒氣,因為出現咗Makenzie Raine!呢名美國網球小仙女只得14歲,但因為外國人早熟,外表已好似17、8歲咁,五官精緻到好似雕出嚟一樣,皮膚又吹彈得破,難怪全球網友見到佢都暈得一陣陣,話佢仲靚過寶娃細個嗰陣。Makenzie Raine雖然仲未參加過任何大賽,但就日日操練,準備喺網球壇發光發熱。

Makenzie Raine來自美國,同好多年輕人一樣鍾意影相擺上IG,入面睇到佢簡直仙氣滿溢,所以好早就被發掘成為小Model。Makenzie Raine雖然年紀輕輕,不過擺起甫士影相非常專業,佢樣靚之餘仲有一副運動員纖瘦骨架,無論係着起網球戰衣、便服甚至泳衣都一樣咁好睇,網友個個都睇到非常陶醉,話又再次戀愛了。

雖然靚到天仙一樣,只係做Model都紅得起,不過Makenzie Raine一心喺網球界發展,平時操練非常認真,而且IG入面絕大多數都係打緊網球嘅相,而佢於網上都寫咗好多宏願,例如「其他優秀嘅選手,喺我呢個年紀時諗緊咩呢?同樣係每日面對辛苦嘅訓練嗎?好希望有朝一日都可以踏上實現夢想嘅賽場!」Makenzie妹妹慢慢嚟呀,我哋個個都網球迷,全部都等緊你參加大賽㗎!

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!