網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

王梓軒:驚喜!王梓軒銅鑼灣街頭大嗌:我愛蔡思貝 __,王梓軒,蔡思貝,

歌手王梓軒早前喺銅鑼灣街頭當住數百人大聲呼喊:「思貝,喺呢個突然寒冷嘅日子,我嚟到你指定嘅地點,銅鑼灣呢個交界,準備吶喊、大聲嗌出我最愛嘅嘢係乜嘢呢? ...


歌手王梓軒早前喺銅鑼灣街頭當住數百人大聲呼喊:「思貝,喺呢個突然寒冷嘅日子,我嚟到你指定嘅地點,銅鑼灣呢個交界,準備吶喊、大聲嗌出我最愛嘅嘢係乜嘢呢?我依家唔講住,因為我想畀一個驚喜你。」之後梓軒就滔滔不絕話:「我愛蔡思貝(Sisley),I love you Sisley!思貝我鍾意你感性得嚟又爽朗,怕醜得嚟又豪邁,傻得嚟又好有智慧,嗲得嚟又好夠兄弟,好對唔住!你生日我唔能夠同你慶祝,我想借呢個機會同現場嘅朋友唱首生日歌你聽。」

梓軒大膽表白,其實是接受蔡思貝的Challenge,思貝聽過梓軒嘅新歌《邊緣引力》後,覺得好好聽而且歌詞好有意思,思貝話:「喺漆黑中唔好氣餒,要愛得有勇氣,所以我嘅Challenge就請你喺銅鑼灣人來人往嘅馬路十字路口中間,好大聲咁向全世界宣布,你至愛係乜嘢?」對於思貝嘅Challenge,梓軒冇畏懼,更趁不用排練舞台劇時立即「迎戰」!

梓軒話:「諗諗吓大家咁老友,不如玩大啲咁我又連續兩年Miss咗同佢慶祝生日,不如借呢個機會當眾去歌頌佢,原來玩咁大真係會淆底,因為一來都有少少驚人哋誤會,亦都驚Sisley本人誤會,二來又真係冇前文後理企咗出去大庭廣眾開咪咁講,我Busking都冇咁驚,就咁講真係有啲驚,現場有同事打氣支持,我都係要等紅綠燈,一綠燈多啲人過嚟我先講呀!好彩有拍外景嘅經驗,最後都克服咗,最希望Sisley睇到個挑戰,咁有創意、咁有誠意,佢會開心(係咪一Take過呢?)」係呀!呢啲Take唔到第二次。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!