網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

【同薛芷倫長子蜜運】黃心美再掃磚頭堅持靠自己 計劃今年買海景 Dream house __,薛芷倫,黃心美,

【同薛芷倫長子蜜運】黃心美再掃磚頭堅持靠自己計劃今年買海景Dreamhouse40分鐘前123早前被本刊踢爆與薛芷倫長子馬桂烽蜜運中的黃心美,可謂神采 ...


  • 【同薛芷倫長子蜜運】黃心美再掃磚頭堅持靠自己 計劃今年買海景 Dream house
  • 40分鐘前123




早前被本刊踢爆與薛芷倫長子馬桂烽蜜運中的黃心美,可謂神采飛揚。感情有著落,工作亦有新開始,離開Viu TV外闖後,工作量依然不斷。趁早前空檔,撇下男友與妹妹去美國同秘魯玩了差不多兩星期,叉足電後返香港繼續工作。

復工首個工作是為樓盤「啟岸」拍攝一條短片,由於與郵輪生活有關,即使仍然係放假心情,反而有助投入。心美說兒時同父母坐過郵輪,但她已經忘記到那兒旅行,不過間中仍回味坐郵輪的感覺。因為好似走入time capsule(時間囊),什麼都不用理,瘋狂在郵輪上面食玩瞓。

唔講唔知,原來心美都鍾意四出去睇樓,她說:「平時有朋友想租樓,我都第一時間舉手陪佢去睇,新樓示範單位都會去睇吓,鍾意睇吓唔同嘅layout同埋示範單位嘅設計。」而心美的Dream house首要條件係有海景,同埋最緊要讓狗狗住得舒服。

雖然跟馬桂烽拍拖後,有指她做百億新抱有望,但向來性格獨立的心美,買磚頭保值依然堅持靠自己。她在加拿大同香港均有物業,近日又想蠢蠢欲動。

「每次睇完樓,當遇到心儀的樓盤,都會心郁郁想入市,目標係今年再儲夠錢在香港入市。」心美說。


鍾意就快D Share啦!