網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

唐詩詠:唐詩詠探班𢭃利是 黃嘉樂被爆已婚? __,唐詩詠,

藝人黃翠如與黃嘉樂最近忙於拍攝無綫劇集《致所有愛過的人》,呢日唐詩詠(Natalie)就專誠去探兩位好友班,由於佢好耐冇見好姊妹翠如,所以一見到對方就 ...


藝人黃翠如與黃嘉樂最近忙於拍攝無綫劇集《致所有愛過的人》,呢日唐詩詠(Natalie)就專誠去探兩位好友班,由於佢好耐冇見好姊妹翠如,所以一見到對方就當然要即刻Selfie不過原來Natalie山長水遠去探班係另有目的。雖然農曆新年已經過咗,但佢都堅持唔放棄向「鐵馬家族」嘅三哥黃嘉樂𢭃利是,仲大賣口乖:「愈嚟愈靚仔,愈嚟愈紅,快啲結婚!」期間工作人員突破盲點問黃嘉樂點解派單封利是?佢即刻勁緊張咁話:「我未結婚㗎!」唔通…呢位工作人員唔小心爆響口踢爆黃嘉樂已婚?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!