網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

郭可頌:郭可頌冧爆孖女叫爸爸先 熊黛林冇嬲豬 __,熊黛林,郭可頌,

名模熊黛林(Lynn)老公郭可頌獨自現身王敏德自家品牌推出紅酒的私人酒會,郭可頌表示老婆在家湊孖女,沒有同行,又謂跟王敏德相識多年,專程捧場。問到是否 ...


名模熊黛林(Lynn )老公郭可頌獨自現身王敏德自家品牌推出紅酒的私人酒會,郭可頌表示老婆在家湊孖女,沒有同行,又謂跟王敏德相識多年,專程捧場。問到是否喜歡飲紅酒?他說:「我唔多飲,因為鍾意揸車,平時少飲,同埋會揀靚酒飲。(Lynn唔飲酒?)佢唔飲,我多數同朋友飲吓酒,食吓雪茄,不過依家都少,放工好多時第一時間趕返屋企睇孖女,佢哋依家好得意,開始識互動,又會講啲單字,識叫爸爸爸媽媽。(叫邊個先?)叫爸爸先,當聽到佢哋第一次叫爸爸真係好開心,嗰種心情好難形容。(Lynn會唔會唔開心,冇叫佢先?)唔會,雖然佢對BB多啲,但佢哋開始肯講嘢,佢已經好興奮。」

問到Lynn是否滿分太太和媽媽?他即大讚老婆:「佢好識打理屋企,又照顧小朋友照顧得好好,令到我好安心,如果要畀分,一定多過一百分。」至於會否想老婆放棄工作,專心照顧家庭?他表示會尊重老婆,知道老婆都喜歡工作,但就盡量做些輕鬆的工作,不要太辛苦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!