網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月15日 星期五

蘇可欣:敏感出粒粒 蘇可欣照着泳衣拍《3日2夜》 __,《3日2夜》,蘇可欣,

落選港姐蘇可欣(Eunice)早前同鄭衍峰到清邁拍攝《3日2夜》,嚟緊星期六將會播出Eunice玩激流,着上三點式泳衣嘅佢,大騷美好身段,但點知原來佢 ...


落選港姐蘇可欣(Eunice)早前同鄭衍峰到清邁拍攝《3日2夜》,嚟緊星期六將會播出Eunice玩激流,着上三點式泳衣嘅佢,大騷美好身段,但點知原來佢當日係帶病拍攝,她說:「我一去到清邁就已經即刻病咗,但我竟然對感冒藥敏感,食完成身出晒粒粒,其實我着泳衣拍攝時,粒粒仲未退,又口腫面腫。本身我未玩過激流,一路玩嘅時候都覺得冇嘢,點知有一下導演跌咗落水,嗰吓我就真係驚,我驚導演如果為咗拍呢個節目而整親受傷,我會好內疚。」

另外,Eunice喺酒吧拍攝時,自爆竟然飲醉酒,她說:「之後喺酒店入面嘅酒吧拍攝,我本身唔飲酒嘅,但為咗鏡頭好睇,就同鄭衍峰一人一杯乾咗佢,點知我飲完之後就醉咗,但最好笑嘅係最後個鏡頭係冇出到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!