網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月15日 星期五

吳業坤:用鼻屎喻過客!吳業坤同龔嘉欣劃清界線 __,吳業坤,鍾嘉欣,龔嘉欣,

歌手吳業坤現身電台宣傳新歌《和懷念講再見》,他指新歌教人如何用祝福跟以前的事講再見:「唔一定要憎恨,用祝福咁放低、向前行。(你有咩要用祝福放低?)人生 ...


歌手吳業坤現身電台宣傳新歌《和懷念講再見》,他指新歌教人如何用祝福跟以前的事講再見:「唔一定要憎恨,用祝福咁放低、向前行。(你有咩要用祝福放低?)人生有好多過客,例如朋友、戀人。」續抵死用鼻垢來比喻過客:「鼻塞嗰時先會發現呼吸嘅美好,其實同佢哋唔使絕交,再見亦是朋友。」講到新歌尾段召集一班Fans獻聲,覺得Fans表現如何?他大讚有Fans歌藝專業:「有啲係參加過歌唱比賽,有啲係純粹鍾意唱歌,但大家都好畀心機,所以我都好感恩。」

提到為無綫新劇《大醬園》試造型時,龔嘉欣大呻吳業坤毀掉她的「貞節牌坊」,問到吳業坤做了甚麼?他即笑對方講漏「劇中」二字:「戲入面佢同朱晨麗都係妓院出嚟。(佢指關於之前同你傳緋聞?)係咩?唔好意思,對唔住,大家講笑啫,龔嘉欣咩都講,可能佢又耳水不平唔舒服先咁講。」隨即扯開話題到他4月的紅館騷《吳業坤小句號演唱會2019》:「將以前發生嘅嘢畫上句號,包括同佢嘅緋聞。(唔驚新合作再傳緋聞?)唔驚,免咗疫,我會做好斟茶遞水嘅細佬角色,同埋拍攝期間負責萬歲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!