網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月30日 星期四

【誇到一個極致 就係張栢芝】牛排會跟我說話、3個月唔瞓、睡16天不醒 __,張栢芝,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入張栢芝喺節目上講嘅說話,真係誇到一個點,自言「兒子喜歡的菜都是我自己煮」,但又噏唔出囝囝鍾意食咩餸。被 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


張栢芝喺節目上講嘅說話,真係誇到一個點,自言「兒子喜歡的菜都是我自己煮」,但又噏唔出囝囝鍾意食咩餸。被人喺台上笑到面都黃,但佢仲不屈不撓繼續誇落去:「我天生吃素,從來沒吃過肉,但我可以把牛排、咖啡雞,什麼都可以弄出來。」事後就有鍵盤柯南指佢曾經喺節目上食過肉,踢爆佢大話連篇。

其實張栢芝已經唔係第一次強調自己「從來唔食肉」㗎喇,2016年佢喺內地綜藝節目《誰是你的菜第二季》中話:「我不吃肉,但我煮菜,什麼肉我都可以煮出來。」現場有人好奇問:「你不吃,怎麼能知道它的味道呢?」神奇時刻來了,張栢芝竟然面唔紅耳不赤,自信滿滿地說:「跟它聊天囉!我煎牛排我要給它按摩,它會跟我說:『我差不多了。』然後才開始放。對!它會跟我講。」同場嘉賓鄭嘉穎聽完都不禁打冷震,兼倒抽一口涼氣。

張栢芝嘅誇張係無上限,喺佢參與嘅節目入面,經常可以搵到驚人例子:

1)「我連續睡十六天沒有醒過來,太累了!我在床上,我的家人要定時幫我貼面膜,然後給我餵水。我一醒來就十六天。」──《王牌對王牌3》

2)「我是連續三個月每一天開工,工作時間最少20個小時,最長24個小時,連續這樣3個月沒有睡覺,一直拍一直拍,但是愈拍愈興奮,愈拍愈不想睡覺,因為我已經進去那個狀態了,然後所有員工都垮了、都生病了。大家都在求我:『你可以回去嗎?』我的助理都沒有辦法了,想偷偷把安眠藥放到我的水裡面讓我喝了睡覺,因為我硬要再拍,不停地很興奮在跟導演兩個一直在拍,那時根本就忘記要睡覺。」──《非常靜距離》

3)「我是愈吃宵夜愈瘦的,每一天吃宵夜,明天就更瘦,我不吃宵夜我睡不著。每一天風雨不改,然後醒來的時候,我刷牙還能刷到那些菜。」──《食在囧途》

難以盡錄!

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!